یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن

دانلود فیلم مرثیه برای یک رویا Requiem for a Dream 2000 720p


دانلود فیلم مرثیه برای یک رویا Requiem for a Dream 2000 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Requiem for a Dream 2000 دانلود فیلم مرثیه برای یک رویا Requiem for a Dream 2000 720p

ژانر: درام
کیفیت: ۷۲۰p – عالی
ابعاد : ۷۲۰ * ۱۲۸۰
فرمت: mkv
حجم : ۶۵۰ MB
امتیاز: ۸٫۵/۱۰ رتبه ۶۲ در بین ۲۵۰ فیلم برتر جهان از نگاه سایت IMDB.COM
زیرنویس: دارد
——————————————————————————————————–

رنگی / ۱۰۲ دقیقه
بازیگران عمده: الن برستین، جارد لتو، جنیفر کانلی، مارلون وینز، کریس مک دانلد، لوییز لاسر و کیت دیوید.
کارگردان: دارن آرونوفسکی.
خلاصه ی داستان: «هری» (لتو) و دوست صمیمی اش، «تایرون» (وینز)، معتادان فقیری هستند که در کانی آیلند نیویورک زندگی می کنند. «هری» رؤیای فروش نیم کیلو هرویین را در سر می پروراند تا با پول آن بتواند به اتفاق دوست معتاد دیگرش «ماریون» (کانلی)، بوتیک لباسی باز کند.
شرح فیلم: از «بالینی»ترین فیلم های پایان دهه ی ۱۹۹۰٫ مرثیه برای یک رویا اقتباس آرونوفسکی از روی یک رمان، نوشته ی هیوبرت سلبی جونیر است، رمانی درباره ی اعتیاد مدرن یا اصلا زندگی مدرن و آدم های درگیر با این شرایط. هر چند نمی توان تأثیر فیلم را در زمان نمایش بر فیلم های مستقل و تجربی کتمان کرد، اما آن چه می توان به خاطر سپرد، نوای جادویی موسیقی کلینت منسل است.



دانلود فیلم با لینک مستقیم : DOWNLOAD

دانلود زیرنویس : DOWNLOAD

از «آسان کشتن» تا «خواب بزرگ» / معرفی 10 فیلم جنایی برتر تاریخ سینما


                                 منبع : مووی مگ      moviemag.ir



14-3-31-1254306

پیتر برادشاو و دیگر منتقدان گاردین در مطلبی 10 فیلم جنایی و نوآر برتر تاریخ سینما را معرفی کردند.

 به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، سینمای جنایی یکی از گونه‌های محبوب سینمادوستان بوده و هست. از همان اوایل تولد سینما فیلمسازها به ساخت فیلم‌هایی درباره زندگی گانگسترها و مجرمان علاقه داشتند و برای همین چهره‌های دنیای جرم و جنایت مثل آل کاپون و یا بانی و کلاید در دنیای سینما بسیار معروف بودند. در همین ژانر جنایی شاهکارهایی مثل «صورت زخمی»، «سزار کوچک»، «شاهین مالت»، «سامورایی» و «پدرخوانده» خلق شده است.

فیلم‌های جنایی چه در دورانی که اغلب فیلم‌ها سیاه و سفید بودند و چه بعدا که سینمای رنگی غالب شد، همیشه مجال خوبی برای کارگردان‌ها بودند تا توانایی خود را در استفاده از نور و سایه، قاب‌های متفاوت و البته خلق ریتم نشان دهند. فیلمنامه‌نویسان هم از این ژانر برای آفرینش داستان‌هایی پرکشش و عمیق بهره بردند و برای همین سینمای جنایی همیشه نزد منتقدان جایگاهی والا داشته است. از طرفی همین سینما چند بازیگر بزرگ را به سینما معرفی کرده است؛ جیمز کاگنی، همفری بوگارت و یا حتی آل پاچینو.

یکی از گونه‌های بسیار معروف سینمای جنایی، فیلم‌های نوآر هستند. نوآر به معنای سیاه به آن دسته از فیلم‌های جنایی گفته می‌شود که در آن‌ها شخصیت اصلی با بحرانی هستی‌گرایانه روبرو است و در خلال ماجرایی جنایی و مجرمانه اغلب با مرگ به رستگاری می‌رسد. در این فیلم‌ها حضور زنان پرنیرنگ، سایه‌های تند، مردان بیگناهی که اسیر دام و دسیسه می‌شوند جلوه خاصی دارد.

فریتس لانگ، هوارد هاکس، رابرت آلدریچ، ساموئل فولر، ژول داسین و ژان-پی‌یر ملویل از بزرگان سینمای نوآر هستند. آنچه در ادامه می‌خوانید معرفی 10 فیلم مهم سینمای جنایی و نوآر است.

1. آن‌ها در شب زندگی می‌کنند / They Live by Night
اولین فیلم سینمای نیکلاس ری اثری است شاعرانه و ماهرانه است. فیلم ماجرای پسری 23 ساله است که از 16 سالگی به جرم قتل پدرش در زندان بوده و پس از فرار با دو سارق بانک با دخترعموی خود کیچی سراسر آمریکا را برای فرار زیر پا می‌گذارد. فیلم به دلیل نگاه توام با رئالیسم شاعرانه نیکلاس ری به تگزاس دوره رکود اقتصادی، استفاده درخشان از موسیقی و تصاویر حیرت‌انگیزش اثری است ماندگار در تاریخ سینما. این فیلم با پایان تقدیرگرانه تلخش یکی از قله‌های نوآر شاعرانه است.  ادامه مطلب ...

5 فیلم ترسناک برتر

                       منبع : مووی مگ      moviemag.ir




سینمای وحشت همواره یکی از ژانرهای پرطرفدار هالیوود از ابتدا تا امروز بوده است. در 5 برتر سینمایی این هفته تصمیم گرفته ایم 5 فیلم ترسناک برتر هالیوود را معرفی نماییم. البته بار دیگر ذکر این مورد ضروری است که این نام فیلمها با توجه به نظر شخصی نویسنده در مطلب زیر آمده است و دلیلی بر برتر بودن آنها از نظر نیست. این مطلب را با احترام و پوزش از شخص محترم دراکولا و زامبی ها و خون آشامهای عزیز شروع می کنیم!


5- فعالیت های ماوراء طبیعی ( 2007 ) : این فیلم یکی از جالب ترین فیلمهایی بود که در چندین سال اخیر به نمایش درآمد. نه به ایparanormal-activityن دلیل که فیلم صرفا ترسناکی بود ، بلکه به دلیل روشی که جناب سازنده آن بکار برده بود تا فیلمش را هر چه بیشتر بفروشاند. این فیلم با بودجه حدود 11 هزار دلار در خانه آقای کارگردان ( اورن پلی ) ساخته شد. پلی در این فیلم وظیفه کارگردانی ، نویسندگی ، تدوین ، طراحی صحنه ، تهیه کنندگی ، فیلمبرداری و کلا هر وظیفه ی سینمایی که فکرش را بکنید بر عهده داشت! در این فیلم دختر و پسر جوانی به نام کتی و میکاه درحال زندگی با یکدیگر هستند اما هر نیمه شب ناگهان سر و صداهایی به گوش می رسد و... زمانی که فیلم اکران شد ، این ادعا مطرح شد که فیلم واقعی است و فیلمهایی که این دو جوان ضبط کرده اند همگی مستند است. حالا شما فکرش را بکنید که چه غوغایی بر پا شد! مردم آمریکا که همواره از سایه خود هم می ترسند، فیلم را باور کردند و شروع به مشاوره با جن گیرها کردند !  مدتی گذشت تا این فیلم هم از روی پرده های سینما کنار رفت. حالا که فیلم به فروش بالای 100 میلیون دلار دست یافته بود ، جناب پلی سازنده فیلم به میدان آمد و در یک مصاحبه اعلام کرد که : ای ملت همه شما را سر کار گذاشته بودیم! اما جالب اینجا بود که بعضی ها با این اظهار نظر کارگردان هنوز هم به واقعی بودن فیلم اعتقاد دارند! اما نباید از حق گذشت که فیلم فعالیت های ماوراء طبیعی بسیار هوشمندانه ساخته شده بود. فیلم به شکل کاملا وحشت آوری از ابتدا تا انتها رفته رفته مو را بر تن تماشاگر سیخ می کرد و بالاخره با آن پایان بندی عجیب و غریبش که از یاد هیچ تماشاگری نخواهد رفت به پایان می رسد. مهمترین دلیلی که باعث شد فیلم فعالیت های ماوراء طبیعی تا به این حد ترسناک باشد بدون شک نوع سبک فیلمبرداری و خلق موقعیت های نابی است که پلی توانسته به آن دست پیدا کند. احتمالا شما هم مثل من بعضی شبها ناگهان حس کرده اید که صدایی از بیرون می آید و منشاء آن را هم نمی دانید ، در اینصورت تجربه دیدن فیلم فعالیت های ماوراء طبیعی می تواند تبدیل به کابوس شبانه شما شود!

 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم Gravity 2013 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

د

دانلود فیلم Gravity 2013 با لینک مستقیم و کیفیت عالی


توجه : به درخواست کاربران از این پس فیلم های روز با کیفیت ۱۰۸۰p هم در سایت قرار داده میشود . لینک های کمکی مستقیم در سایت davvas.com آپلود میشود .

کیفیت: Bluray 720p , 1080p : عالی , فوق العاده
اطلاعات فیلم : IMDB رتبه ۱۳۲ در بین ۲۵۰ فیلم برتر جهان از نگاه سایت IMDB.COM
فرمت: mkv
حجم : ۷۰۰mb , 1.3Gb
امتیاز: ۸٫۳/۱۰
——————————————————————————————————–
رنگی – ۹۱ دقیقه
بازیگران عمده: Sandra Bullock, George Clooney, Ed Harris
کارگردان:Alfonso Cuarón
خلاصه داستان: راین استون (سندرا بولک) و مت کُوالسکی (جرج کلونی) کار خود را در جهت بهبود تلسکوپ هابل در یک پیاده روی فضایی انجام می دهند،اما در همین حین انفجاری باعث سرگردانی آن ها در فضا شده و در ادامه تلاش برای بقا و زندگی و …

برای عضویت ویژه از این لینک استفاده کنید

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت مخصوص اعضای ویژه : ۷۲۰p , 1080p

دانلود فیلم ۷۲۰p با لینک مستقیم ( داواس ) : Part1 , Part2

دانلود فیلم ۱۰۸۰p با لینک مستقیم ( داواس ) : Part1 , Part2 , Part3

دانلود زیرنویس : DOWNLOAD





دانلود فیلم Gravity 2013 اینبار با کیفیت عالی – 720p web-dl

Gravity 2013 Movie Poster دانلود فیلم Gravity 2013

 

اطلاعات بیشتر : IMDB

فرمت : MKV

حجم :650 مگابایت

ژانر: هیجانی

خلاصه داستان : راین استون (سندرا بولک) و مت کُوالسکی (جرج کلونی) کار خود را در جهت بهبود تلسکوپ هابل در یک پیاده روی فضایی انجام می دهند،اما در همین حین انفجاری باعث سرگردانی آن ها در فضا شده و در ادامه تلاش برای بقا و زندگی و ….

 



لینک مستقیم | لینک مستقیم 2 | لینک مستقیم 3 | لینک مستقیم 4 |زیرنویس



دانلود فیلم Gravity 2013 با لینک مستقیم

Gravity 2013 دانلود فیلم Gravity 2013 جاذبه زمین

نام:Gravity 2013 – جاذبه زمین

ژانر: درام ، علمی-تخیلی

حجم : ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: HD

خلاصه داستان: دکتر رایان استون (Sandra Bullock) یک مهندس پزشکی است که در اولین ماموریت فضایی خود با شاتل در کنار مت کوالسکی (George Clooney) فضانورد کارکشته کار می کند. این آخرین سفر کوالسکی است و او قرار است بازنشسته شود. حادثه ای تراژیک باعث نابودی شاتل آن ها می شود. استون و کوالسکی در حالی که به هم متصل هستند ناگهان خود را در فضا تنها می یابند، آن هم در شرایطی که امکان هیچ تماس رادیویشی با زمین نیست. وقتی اوضاع به تدریج وحشتناک تر می شود، این دو پی می برند شاید تنها راه رسیدن به خانه حرکت بیشتر در اعماق فضا باشد و…

 

 

password دانلود فیلم Gravity 2013 جاذبه زمینرمز فایل: www.downloadcloob.ir

 

download دانلود فیلم Gravity 2013 جاذبه زمین لینک دانلود | Uploadbaz | uploadboy | Filemoney

download دانلود فیلم Gravity 2013 جاذبه زمیندانلود زیرنویس فارسی





دانلود کنید.. گفتگو کامل احسان علیخانی بامهران مدیری درتلویزیون پس از۶سال

                               جملات کوتاه و زیبا و اس ام اس-www.bafgh-yazd-sms.blogfa.com



دانلود کنید..

گفتگو کامل احسان علیخانی بامهران مدیری درتلویزیون پس از۶سال