یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن

دانلود آرشیوهای تلوبیون بدون نیاز به خرید اکانت!


منبع : سایت هورشید


برای دیدن این مطلب در سایت هورشید اینجا کلیک کنید


همونطوری که می‌دونید سایت تلوبیون علاوه بر پخش زنده، آرشیو شبکه‌ها رو نیز در خود جای داده که این قسمت در اوایل که سایت راه‌اندازی شده بود برای مدت زیادی امکان دانلود رو به صورت رایگان فراهم می‌کرد ولی در حال حاضر فقط امکان نمایش آن به صورت آنلاین وجود دارد و اینکه برای دانلود یک آرشیو جزئی باید حتماً از طرحهای خرید موردی و یا اشتراک‌های یکماهه و چندماهه استفاده کنید.

طبیعتاً کسانی که به اون شکل با دانلود آرشیو سروکار ندارند خرید این طرحها برای آنها باصرفه نیست و هزینه اضافی به حساب می‌آید مگر اینکه بخواهید از دیگر امکانات سایت استفاده کنید اما اگه اینطوری نیست با ما در ادامه باشید تا بدون هیچ هزینه‌ای آرشیوهای سایت رو دانلود کرده و با خیال راحت به صورت آفلاین نگاه کنید!

پس ابتدا به صفحه‌ای که قصد دانلود آرشیو رو دارید برید؛ برای مثال من این صفحه رو از شبکه نمایش انتخاب می‌کنم:
http://goo.gl/Iy1Qa0
و سپس به Page Source مروگر می‌رویم و عبارت smilserver رو در سورس صفحه جستجو می‌کنیم. گزینه سورس رو می‌تونید با راست کلیک روی صفحه ببینید و در ضمن برای جستجو می‌تونید از کلیدهای Ctrl+F استفاده کنید.

خوب، حالا ما باید چیزی شبیه لینک زیر رو در سورس صفحه پیدا کنیم:
http://smilserver.telewebion.com/smil/1178987.smil?filepath=/media/telewebion/namayesh/2014-08-01/normalProgram/1051/file.mp4
این لینک رو تا mp4 در نوار آدرس کپی کنید و اینتر بزنید. حالا صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که حاوی لینک دانلود تصویری (file.mp4) و صوتی (audio.mp4) است ولی عجله نکنید هنوز مونده.

من از تگ متا، لینک rtmpe رو با حذف حرف e برمی‌دارم:
rtmp://s8.telewebion.com:1935/vod
بعد یکی از لینکهای دانلود رو در جلوی لینک بالایی قرار میدم:
rtmp://s8.telewebion.com:1935/vod/mp4:/media_b/telewebion/namayesh/2014-08-01/normalProgram/1051/file.mp4
این لینک نهایی ماست. خیلی راحت اون رو کپی کرده و با یکی از نرم افزارهای مدیریت دانلود مثل IDM دانلود کنید. در نرم افزار IDM از دکمه Add URL برای افزودن لینک استفاده کنید.

نکته‌ای که اینجا هست ممکن است هنگام دانلود شما قابلیت Resume رو نداشته باشید و این یعنی اینکه دانلود یه فایل رو باید بدون وقفه و در همون موقع به اتمام برسانید. در ضمن اگر فایل تصویری که دانلود کردید و در پخش قطعی و اختلالی دیدید مشکل از شما نیست و در اصل فایل همینطوریست ولی فایل‌های صوتی مشکلی در پخش ندارند.

به همین خوشمزگی!

پانوشت: مطلب بدلیل تغییر ساختار سایت تلویبون به‌روز شد. ۹۳/۵/۱۱

تمدید اعتبار رایگان اکانت whatsapp (واتساپ)


whatsapp یکی از محبوب ترین مسنجرها در میان مردم است و افراد زیادی در سراسر جهان از این برنامه ارتباطی استفاده میکنند و استفاده از این اپ پر طرفدار فقط در سال اول رایگان است و بعد از پایان یک سال باید بابت هر سال استفاده مبلغ 3 دلار بپردازید . ولی ما روشی رو به شما اموزش میدیم که میتوانید  واتساپ خود را رو تا اخر عمر(life time )به طور رایگان تمدید کنید. این روش whatsapp شمارو تا اخر عمر تمدید میکنه .

تنها چیزی نیاز هست گوشی نوکیا  با  سیستم عامل سیمبیان هست.


آموزش:


1-واتساپ را از روی دستگاه اندرویدی(هر دستگاهی به غیر از سیمبیان) خود حذف کنید(اگه مکالمه ها و چت هاتون واستون مهمه یادتون نره قبل بک اپ بگیرید)


2-اگر در گوشی نوکیا شما واتساپ نصب میباشد ان را حذف کنید


3-واتساپ را در گوشی نوکیا با شماره موبایلی که در دستگاه اندرویدی میخواهید ثبت نام کنید فعال کنید. واتساپ برای برای نوکیا از مارکت یا وبسایت www.whatsapp.com میتوانید دریافت کنید.


4-واتس اپ را باز کنید و با شماره موبایل خود وارد شوید از برنامه برای یه مدت استفاده کنید و با چند نفر چت کنید و پیام بفرستید


5-واتساپ را در گوشی اندرویدی فعال کنید.


6-به این ادرس بروید settings/account/payment info


7- میبینید  که حساب شما به life time افزایش یافته


منبع: یکی از سایت های خارجی

Markus Haider - Sway


کنسرت خواننده ای به نام Markus Haider و شور و شعف تماشاچیان آن روزها