یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن

۵ روش گرفتن حال مزاحم تلفنی ایرانسل

روش ۱ :
وقتی مزاحم بهتون زنگ زد اون دکمه ی سبز روی کیبورد گوشیتون که عکس یه تلفن هست رو موقعی که گوشی رو برداشتید تا اونجایی که میتونید بزنید :
این کار باعث میشه نتونه تلفنشو قطع کنه (و مخابرات هم یه حالی میبره )
تست شده برای مزاحم تلفن ایرانسلی
روش ۲ :
برید قسمت تنظیمات تماس گوشیتون و گوشی تونو رو شماره پلیس ۱۱۰ دایورت کنید.
این کار باعث میشه طرف (مزاحم تلفنی ) از ترس سکته کنه
روش ۳ :
استفاده از بلک لیست گوشی
روش ۴ :
این متن رو توی یه پیام کوتاه براش بفرستید :
مثلا a l l :
a tab l tab l tab
منظور از کلمه تب ایجاد ۸ کاراکتر فاصله است فقط توجه کنید که این فایل متنی رو تو کامپیوتر با یه فایل تکست ذخیره و به گوشی اتقال بدین و به قسمت اس ام اس ها انتقال بدید (ز روش ذخیره ) بعد با یه اس اام اس به یارو بفرستیدش و تا یادم نرفته بگم اسم هر چی طولانی تر باشه عمل زیر زودتر اتفاق میافته

حالا این متن بالا چی کار میکنه ؟
وقتی اس ام استونو باز کنه گوشیش ری استارت میشه و خیلی دیر بالا میاد حتی نمیتونه حذفش کنه باید گوشی شو یا فلش کنه یا از طریق کامپیوتر حذفش کنه
روی ۳ تا از ۵ خط ایرانسل با پیش شماره های زیر جواب داد. اما روی ۰۹۳۹ به هیچ عنوان جواب نمیده
۵ خط مورد آزمایش : ۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷-۰۹۳۸ -۰۹۳۹
روش ۵ :
راه جالب پنجم متاسفانه ممکنه براتون جواب نده . من امتحان کردم روی ۵ تا خط ایرانسل (از جایزه ها ) روی ۳ تاش جواب داد و روش پیش شماره ۰۹۳۹ هم به هیچ عنوان جواب نمیده :
برسیم به اصل مطلب شما باید اینو :
۱۰۱۰۹۰۵۰۳۰۱۰
یه جوری به طرف اس ام اس کنید و وادارش کنید که با این رمز گوشیشو شارژ کنه
چجوری ؟
راههای زیادی وجود داره که طرف طمع بگیره و شارژ کنه با این رمز اعتبارشو
یکی از راه ها :
سلام , تو رو خدا این رمز شارژو ۲ تومنی (۱۰۱۰۹۰۵۰۳۰۱۰ )رو بگیر و دست از سر من بردار این شارژو دادم تا دیگه مزاحم من نشی باشه؟
البته راه هایی دیگیری واسه وسوسه طرف وجود داره

حالا چی میـــــــــــــــکنه این رمز شارژ:
با شارژ کردن اعتبار طرف با این رمز شماره خط مزاحم بدبخت به لسیت سیاه ایرانسل رفته و مسدود میگردد.
و باید برای رفع مسدودی ۱۰ تومن پیاده شه
مزاحم عزیزمون
(۱۰۱۰۹۰۵۰۳۰۱۰ این رمز شارژ به دلیل اینکه در اوایل متولد شدن ایرانسل باعث شارژ رایگان میشد و یک باگ محسوب میشد توسط کارشناس های ایرانسل شناسایی و جزء شماره های سیاه اعلام شد )
البته ممکن ۳۰ در صد جواب نده .

دانلود اسپمر تلگرام برای اندروید و ویندوز

سوپرایز برای اولین بار در ایران

این روزها شاهد ارسال اسپم در تلگرام بودیم و خیلی ها دنبال برنامه اسپمر تلگرام بودن و حالا ما این برنامه رو براتون اماده کردیم

دانلود اسپمر تلگرام برای ویندوز

دانلود اسپمر تلگرام برای اندروید

واتسگرام


برنامه واتسگرام برنامه ای که از نرم افزار وآتس اپ قدرت گرفته و بر پایه تلگرام طراحی شده است

شما دیگر نیازی نیست برای داشتن  یک تلگرام دیگر از گوشی دیگری استفاده کنید

این برنامه قابلیت نصب شدن در کنار تلگرام اصلی را دارد و هیچ گونه آسیبی به نسخه اصلی نمیزند


دانلود از ایران اپس



چی بهتر از این؟

از خستگی چشمم باز نمیشه، اما حیفم اومد این حال اختصاصی الانم رو ثبتش نکنم. امروز روز خیلی خوبی بود. حجم زیادی از اتفاق های خوب که مدت‌ها منتظرش بودم به وقوع پیوست و خب چی بهتر از این؟

چی بهتر از اینکه بتونی توی یک روز، چند نفر از رفقات رو خوشحال کنی. مگه آدم دیگه تو این دنیا چی می‌خواد؟ خوب شدن حال اونا توی کسری از ثانیه به خودت برمی‌گرده و چی بهتر از این؟

فقط صفحه ورد رو باز کردم که بنویسم شاکرم. داد بزنم که شاکرم. من از ته قلبم اعتقاد دارم که این شکر، تکثیر میشه و موجب افزونی نعمت میشه و چی بهتر از این برای مایی که به سرطان ناشکری دچاریم؟

بی تو دنیا هیچه

عطر تو می‌پیچه

وقتی بارون می‌گیره

ای خدا ممنونم

پیش تو میدونم

غصه از قلبم میره...*

خدایی داریم که خیلی کارش درسته، هوامون رو داره. چیز زیادی هم در عوضش نمی‌خواد...

میشه دعا کنیم در حق هم تا زودتر جواب بگیریم؟

  

* راز خوشبختی – شهرام میرجلالی

فرمت فلش مموری های یو اس بی ۲.۰ سیلیکون پاور و توشیبا و متین

سلام این روز ها برای مموری بنده (سیلیکون پاور هست) مشکلی به وجود امده بود که به فایل های مموری دسترسی داشتم ولی نمی توانستم وبا تمام برنامه هایی که مموری رو توی low level فرمت میکرد امتحان کردم و فهمیدم این برنامه ها زیاد مناسب نیستند.

و خود سایت سازنده یا ساپورت کننده آان نرم افزاری برای فرمت گذاشته. که من لینکش رو براتون گذاشتم و برین دانلود کنین.


فلش های ترنسند هم از سایت سازنده برنامه ش رو دانلود کنید


لینک دانلود

ابزار جیلبریک TaiG برای iOS 8.4


ابزار جیلبریک TaiG برای iOS 8.4 منتشر شد+آموزش جیلبریک


گروه TaiG که در دنیای جیلبریک به خاطر جیلبریک کردن iOS 8 بسیار مشهور است ساعاتی پس از انتشار نسخه اصلی iOS 8.4 ابزار جیلبریک آن را منتشر کرد. پیش تر اعلام شد که گروه PP توانسته ابزار جیلبریک این نسخه را منتشر کند ولی گروه TaiG در اطلاعیه ای اعلام کرد که گروه PP از حفره های امنیتی آن ها در جیلبریک 8.4 استفاده کرده است و از آنجایی که اپل در این نسخه این حفره ها را به خاطر کمبود وقت نبسته است از همین حفره ها برای جیلبریک iOS 8.4استفاده کرده است.

همچنین گروه TaiG این عمل گروه PP را مورد سرزنش قرار داد چرا که آنها از زحمات این گروه دزدی کرده اند. حال خود گروه TaiG ابزار رسمی خودشان را برای جیلبریک منتشر کردند.

این نسخه پس از بررسی و آزمایش های TaiG منتشر شده است و سازگاری کامل با این نسخه دارد. شما می توانید ابزار جیلبریک TaiG نسخه 2.2.0 را از لینک زیر دریافت کنید. همچنین می توانید از طریق آموزش جلبریک نسخه 8.3 این نسخه را نیز جیلبریک کنید.

دانلود ابزار جیلبریک TaiGبرای iOS 8.4

شما برای انجام جیلبریک باید چند نکته را رعایت و سپس کار خود را آغاز کنید:

- اگر دیوایس خود را به صورت OTA آپدیت کرده اید، ترجیحاً آخرین نسخه iOS را با توجه به دیوایس خود دانلود کنید و به کمک آخرین نسخه آیتونز، دیوایس خود را آپدیت نمایید.
- از دیوایس خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت برخوردن به مشکل بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. برای تهیه بکاپ حتماً از آیتونز استفاده کنید.
- پیش از انجام جیلبریک Passcode و Touch ID دیوایس را غیر فعال کنید تا در میان راه با مشکل روبرو نشوید.
- سرویس Find My iPhone خود را غیر فعال کنید.
- دیوایس را روی AirPlane Mode قرار دهید و WiFi را نیز خاموش نمایید تا دیوایس دچار مشکل نشود.

1- نرم افزار TaiG را از لینک زیر دانلود کنید.
دانلود نرم افزار TaiG


2- دیوایس خود را به کمک کابل به کامپیوتر متصل کنید و منتظر بمانید تا نرم افزار TaiG دیوایس شما را شناسایی کند.


3- پیشنهاد می کنیم برای عملکرد بهتر اپلیکیشن ها روی دیوایس، گزینه 3K Assistant را نیز آنمارک کنید.

4- پس از اینکه دیوایس شما توسط نرم افزار شناسایی و تایید شد، روی دکمه سبز رنگ Start کلیک کنید و منتظر بمانید تا جیلبریک پایدار انجام شود.

ایده های جذاب برای نوشتن

منبع : سایت دوربرگردون

نویسنده : مهدی صالح پور

ایده های خلاقانه داشتن برای نوشتن، پیش از آغاز نگارش مطلب، ذهن آدم را درگیر می کند و می توان گفت نوشتن بدون ایده های خلاقانه، بی معنی است! هر کدام از ما که دغدغه تولید محتوا در فضای مجازی داریم، یکی از معضلات اصلی مان، پیدا کردن ایده های خلاقانه و جذاب و مخاطب پسند برای نوشتن است. فرقی هم نمی کند برای فیسبوک مان بخواهیم استاتوس جدید بنویسیم یا در وبلاگ پست جدید منتشر کنیم یا کپشنی برای عکس های اینستاگرامی قرار بدهیم. نوشتن بدون ایده امکان ندارد. برای جذب مخاطب، راه های زیادی وجود دارد که من به تاثیر از کتاب هیچ‌کس اهمیت نمی‌دهد شما ناهار چی خوردید: یک‌صد ایده برای وبلاگ شما؛ نوشته مگی میسون / ترجمه: علی امیری بیش از چهل الگوی برای نگارش پست های کوتاه و بامزه در فرصت کم را در سلسله نوشته هایی منتشر می کنم که امیدوارم به درد این دنیای شما و آخرت من بخورد!

۴۰ الگو برای نوشتن پست های کوتاه و بامزه در فرصت کم – بخش اول

  1. من اگه خدا بودم…*
    ایده های خلاقانه خودتان برای بهتر زندگی کردن، از «تغییر شیوه استفاده از دستمال توالت بدون در نظر گرفتن راحتی استفاده و تمرکز روی زیبایی» تا «شیوه ای برای تنظیم جلسات؛ به شکلی که شرکت کنندگان راضی باشند» را کوتاه و مختصر با شوخی بنویسید. متناسب با ایده تان، به اندازه کافی می توانید شوخی هایی را هم چاشنی متن کنید.

* : من اگه خدا بودم عنوان یک وبلاگ مینیمالی بود که اواخر دهه ۸۰ راه افتاد، اوج گرفت و تعطیل شد.

  1. اعترافات*
    اقرار کردن به برخی اشتباهات (از محیط کار گرفته تا زندگی شخصی و برخی مسائل عمومی مثل عادت های بد رانندگی) باعث می شود خودِ واقعی تری از شما به دنیا نشان داده شود. در مقابلِ مخاطبانی که شما را از نوشتن می ترسانند، شما باید به جای حذف ملات پست ها که باعث جذب مخاطب می شود، نکات ویژه و اختصاصی تری از خودتان بنویسید تا مخاطب به سر ذوق بیاید و او هم از اعترافات خودش بنویسد.

* : نام وبلاگ «مهدی خانعلی زاده» که نمی دانم الان چه بلایی سرش آمده.

  1. چیزی هدیه بدهید
    به خوانندگانتان از هدیه هایی که گرفتید، از هدیه های خاصی که برای کسی تهیه کرده اید و یا از هدیه هایی که آرزو دارید به کسی تقدیم کنید یا کسی برایتان بخرد، بنویسید.
  2. دایی میتی
    یک دقیقه مکالمه با یک کودک، بهتر از صد بار کوبیدن سر به کیبرد برای پیدا کردن یک ایده برای نوشتن، به شما کمک می کند. اولین کودکی که دور و برتان می بینید را انتخاب کنید. نقل قول، دیالوگ یا خاطره ای از شیرین کاری های کودکان، نشاط شیرینی به وبلاگ شما هدیه می کند.

* : عنوان سلسله پست هایی بود که چند سال قبل در مورد محمدطه و محمدحسین (خواهرزاده هایم) می نوشتم.

  1. پندنامه
    هر کس در طول زندگی یا نصیحت هایی شنیده که تاثیرش تا سال ها با او بوده و یا از روی شکست ها و آزمون و خطاهایش در زندگی، نصیحت ها و درس هایی برای ارائه دارد که می تواند تا سال ها روی آدم ها تاثیر بگذارد. با استفاده از نکاتی در مورد زندگی و دانشگاه و کار و بچه دار شدن و حتی عادت های وبگردی، وبلاگتان را فرزانه کنید.

ایده های خلاقانه دیگری هم برای شما تهیه کردم که  در ادامه این مطلب میتونید ببینید 

ادامه مطلب ...

ده درس که می‌توانیم از حزب نازی بیاموزیم!

۱- اگر می‌خواهید تلاش کنید تا بر جهان غلبه نمایید، به این تفکر متعهد باشید!

این تفکر درباره‌ی هیتلر بسیار مرسوم است که او را همچون فرمانروایی تصویر نمایند که به اراده‌ی یک فرد تنها بسیار باورمند است و از هر روشی برای رسیدن به هدف استفاده می‌کند. اما حقیقت آن است است که در مقاطع حساس دوره‌ی جنگ، ترکیب ارتش و صنعت آلمان به طرز ناامیدکننده‌ای غیرهمسو با هم پیش رفتند و بخش هنگفتی از هزینه‌ها، صرف امور غیرنظامی می‌شد.


در واقع؛ پیش از آن که آمریکا و شوروی در سال ۱۹۴۱ وارد کارزار گردند، بریتانیا به تنهایی موفق شده‌بود هماهنگی مناسبی میان صنعت و ارتش خود ایجاد کند و جنگ‌افزارهای بیشتری نسبت به دولت رایش سوم تولید کرده‌بود. «آلبرت اشپیر» ایده‌های کلیدی خود را درباره‌ی اقتصاد زمان جنگ، در سال ۱۹۴۲ ارائه‌ داد و در این زمان، دشمنان رایش سوم قدرتمندتر و کارامدتر از آن بودند که هیتلر شانسی برای پیروزی بر آنها یابد.


ادامه مطلب را ببینید.

 

ادامه مطلب ...