یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن


عیدتون مبارک اجرای عبدالله روا را در با کی بریم سیزده بدر حتما ببینید بعد از سین مثل سریال



با اینا، سیزده‌بدرو سر می‌کنیم!

«با کی بریم سیزده‌بدر؟» عنوان جنگ شبانه‌ای‌ست که قرار است نوروز ۹۲ هر شب از شبکه یک سیما پخش شود. در این برنامه عبدالله روا مجری برنامه، در سیزده نقطه‌ی دیدنیِ پایتخت، با برترین بازیگران سینما و تلویزیونِ ایران در سال ۹۱ گفتگوهای متفاوتی خواهد داشت.

طراحی و کارگردانی این مجموعه با حامدجوادزاده است که به صورت مشترک با احسان ارغوانی؛ تهیه‌کنندگی کار را نیز بر عهده دارد.

امین حیایی، مجید صالحی، سیدجواد هاشمی، هومن سیدی، اشکان خطیبی، عباس غزالی، امیرحسین رستمی، رحیم نوروزی، امیر نوری، سیاوش خیرابی، سام درخشانی و… از بهترین‌های سینما و تلویزیونِ کشور با این برنامه به سیزده بدر رفتند.

تیتراژ برنامه را هم‌چون برنامه‌های گذشته‌ی این گروهِ برنامه ساز یعنی شیش تاییا و کافه سپید، رسول پویان خوانده، و آهنگ‌سازی تیتراژهای ابتدایی و انتهایی را نیز دکتر محسن جلیلی انجام داده است. شعر تیتراژ  پایانی برنامه را نیز، عبدالله روا، مجری برنامه سروده‌ست.

برنامه‌ی با کی بریم سیزده بدر از چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۱، به مدت ۱۵ شب، بعد از برنامه‌ی سین مثل سریال، حدود سی‌دقیقه‌ی بامداد از شبکه یک پخش خواهد شد.

عوامل برنامه:

تهیه کنندگان: حامد جوادزاده – احسان ارغوانی
مجری طرح: گروه پرشان ایده
طراح و کارگردان: حامد جوادزاده
یارکارگردان: مجتبی آذری
منشی صحنه و برنامه ریز: فاطمه جعفری زاده
دستیار کارگردان: زینب شیرمحمدی
مجری: عبدلله روا
نویسنده: مهدی صالح پور
گریم: سام موذنی
مدیر تصویربرداری و صدابردار: علی نظری
تصویربرداران:
علی نظری – امیرحسین غیاثی – وحید بصائری – افشین بیکی
تصاویر پشت صحنه: مریم صادقیان امین
عکاس: فرزانه فرشباف فرشی
تدوین: علی پیله ور – مرتضی بوربوری
مدیر تولید: هادی خرسند
هماهنگی تولید: میترا فخاری
ترانه تیتراژ شروع: کامران بهرامی
خواننده تیتراژ شروع: رسول پویان
ترانه تیتراژ پایان: عبدالله روا
خواننده تیتراژ پایان: سینا بهداد
آهنگساز: دکتر محسن جلیلی
گروه تحقیق و ایده:
نرگس فتحی – رعنا شمس – محیا ساعدی – مجتبی آذری
دکتر مجتبی آذریان – مهدی صالح پور – عبدالله روا
فاطمه جعفری زاده – زینب شیرمحمدی – مریم صادقیان
امور قراردادها: محمد مقدسیان
و…که واقعا نمیدونم کین

با کی بریم سیزد‌ه‌بدر؟!

تا حالا دیدین که ما قول بدیم و به قول‌مون عمل نکنیم؟! این دفعه هم به خاطر قولی که موقعِ تموم شدن شیش‌تاییا (فرش‌سپیدِ سابق!) به‌تون دادیم که با دستِ پر و یه برنامه‌ی بهتر برگردیم، مژده می‌دیم که نوروز ۹۲ می‌تونین با ما همراه باشین با:

با کی بریم سیزده‌بدر؟!

داستان از این قراره که بعد از اتمامِ برنامه‌ی شیش‌تاییا، با کمک خدا و بندگانِ خدا، اتفاقات خیلی خوبی برامون افتاد. اولیش، ویژه‌برنامه‌های دهه فجرِ شبکه سه بود که فکر کنم خیلی‌هاتون دیدین. سه تا جشنِ مترو که ۲۱ و ۲۱ و ۲۳ بهمن با اجرای عبدالله‌روا و حسین‌رفیعی از شبکه سه پخش شد. همون که تیتراژِ شنیدنی‌ش رو رضا یزدانیِ نازنین خوند؛ این هم لینکِ دانلودش.

بعد از اون، ویژه‌برنامه‌های شب‌های نوروز ۹۲ ِ شبکه‌یک به‌مون پیشنهاد شد. ما هم در راستای پیشرفت‌های شبکه‌ای‌مون:
بعد از شبکه ۳، برنامه‌ی نیمروز، بهار و تابستان ۹۰
و شبکه ۲، برنامه‌های روزازنو و شیش‌تاییا، کلِ سال ۹۱
از حضور در شبکه یک سیما (شبکه هر ایرانی!) استقبال کردیم و حالا سال ۹۲ رو با ویژه‌برنامه‌های «با کی بریم سیزده بدر» شروع می‌کنیم.

(با صدای گوینده‌ی برنامه‌ی شماوسیما بخوانید!) «با کی بریم سیزده‌بدر» عنوان جُنگِ شبانه‌ای است با حضور برترین هنرمندان سینما و تلویزیون و موسیقی و ورزش کشور که قرار است در قالب ۱۵ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای، از ۳۰ اسفند ۹۱ تا ۱۴ فروردین ۹۲، هر شب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش شود. اجرای این برنامه را عبدالله روا، سومین مجریِ محبوبِ جوانان (به گواهِ نظرسنجیِ برنامه شیش‌تاییا) بر عهده خواهد داشت.

(برگردیم به صدای قبل!) حضور خیلی از هنرمندای خوبِ کشورمون توی این برنامه هماهنگ شده که بعد از ضبط‌شون، اسامی‌شون رو اعلام می‌کنیم.  لوکیشنِ این ۱۵ تا برنامه هم ۱۵ نقطه‌ی دیدنیِ شهر تهران، مثل برج‌میلاد، باغ‌موزه دفاع‌مقدس، بوستان‌های جوان‌مردان و حضرت‌ابراهیم(ع) و… خواهد بود که با توکل به خدا و کمکِ بندگان‌ش که ما باشیم(!)، به یکی از برنامه‌های خوبِ عیدِ امسال تبدیل خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی بزودی اعلام می‌گردد! دو نخطه دی





پی‌نوشت ۲ : امیدوارم که توی این برنامه هم بتونیم مثل نیم‌روز و شیش‌تاییا، جواب خوبی‌هاتون رو بدیم.



به مبارکی تولد روا

اقای روا تولدت مبارک ما هیچ وقت شیش تاییا رو فراموش نمی کنیم براتون یک عکس گذاشتم برو پایین