یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن

با کی بریم سیزد‌ه‌بدر؟!

تا حالا دیدین که ما قول بدیم و به قول‌مون عمل نکنیم؟! این دفعه هم به خاطر قولی که موقعِ تموم شدن شیش‌تاییا (فرش‌سپیدِ سابق!) به‌تون دادیم که با دستِ پر و یه برنامه‌ی بهتر برگردیم، مژده می‌دیم که نوروز ۹۲ می‌تونین با ما همراه باشین با:

با کی بریم سیزده‌بدر؟!

داستان از این قراره که بعد از اتمامِ برنامه‌ی شیش‌تاییا، با کمک خدا و بندگانِ خدا، اتفاقات خیلی خوبی برامون افتاد. اولیش، ویژه‌برنامه‌های دهه فجرِ شبکه سه بود که فکر کنم خیلی‌هاتون دیدین. سه تا جشنِ مترو که ۲۱ و ۲۱ و ۲۳ بهمن با اجرای عبدالله‌روا و حسین‌رفیعی از شبکه سه پخش شد. همون که تیتراژِ شنیدنی‌ش رو رضا یزدانیِ نازنین خوند؛ این هم لینکِ دانلودش.

بعد از اون، ویژه‌برنامه‌های شب‌های نوروز ۹۲ ِ شبکه‌یک به‌مون پیشنهاد شد. ما هم در راستای پیشرفت‌های شبکه‌ای‌مون:
بعد از شبکه ۳، برنامه‌ی نیمروز، بهار و تابستان ۹۰
و شبکه ۲، برنامه‌های روزازنو و شیش‌تاییا، کلِ سال ۹۱
از حضور در شبکه یک سیما (شبکه هر ایرانی!) استقبال کردیم و حالا سال ۹۲ رو با ویژه‌برنامه‌های «با کی بریم سیزده بدر» شروع می‌کنیم.

(با صدای گوینده‌ی برنامه‌ی شماوسیما بخوانید!) «با کی بریم سیزده‌بدر» عنوان جُنگِ شبانه‌ای است با حضور برترین هنرمندان سینما و تلویزیون و موسیقی و ورزش کشور که قرار است در قالب ۱۵ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای، از ۳۰ اسفند ۹۱ تا ۱۴ فروردین ۹۲، هر شب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش شود. اجرای این برنامه را عبدالله روا، سومین مجریِ محبوبِ جوانان (به گواهِ نظرسنجیِ برنامه شیش‌تاییا) بر عهده خواهد داشت.

(برگردیم به صدای قبل!) حضور خیلی از هنرمندای خوبِ کشورمون توی این برنامه هماهنگ شده که بعد از ضبط‌شون، اسامی‌شون رو اعلام می‌کنیم.  لوکیشنِ این ۱۵ تا برنامه هم ۱۵ نقطه‌ی دیدنیِ شهر تهران، مثل برج‌میلاد، باغ‌موزه دفاع‌مقدس، بوستان‌های جوان‌مردان و حضرت‌ابراهیم(ع) و… خواهد بود که با توکل به خدا و کمکِ بندگان‌ش که ما باشیم(!)، به یکی از برنامه‌های خوبِ عیدِ امسال تبدیل خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی بزودی اعلام می‌گردد! دو نخطه دی





پی‌نوشت ۲ : امیدوارم که توی این برنامه هم بتونیم مثل نیم‌روز و شیش‌تاییا، جواب خوبی‌هاتون رو بدیم.



نظرات 1 + ارسال نظر
ایلیا ستارگان کشتى دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 http://www.iran-wrestlers.ir

سلام محمدخان
خوبى داداش؟
امروز با وب توپت آشنا شدم
راستش یه سوال داشتم حضورت
امکانش هست بگى از بروبچ المپیکى کیا تو این برنامه شرکت دارن؟
کشتى گیرا بیشتر به کارمون میان
مرسى ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد