یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن

دوست دارم اندازه پراید اما....

50، 500، 5000 ریال

تو خارج حتی گداهاشونم خارجی حرف میزنن ..... :|
ما کجائیم و اونا کجا.... :دی

اوج نگیر عزیزم ... اوج نگیر

(بابا اتی خطاب به مرغ)



از غضنفر پرسیدن مسبب اینهمه گرونی کیه؟ گفت نمیدونم....ولی هر کی هست ایشالا این دستش هم مثل اون دستش فلج بشه
!!!!!!!!!

ملت ایران خطاب به تخم مرغ:
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم... :| :|


طرز تهیه سریال‌های تلویزیونی ماه رمضان

الف: 1. روحانی یک عدد
2. پیرزن سال خورده یک عدد ترجیحا ثریا قاسمی
3. ترک‌زبان یک عدد نمک سریال
4. دختر جوان و زیبا دو عدد
5. پسر جوان و جذاب یک عدد
6. زن زیبا و معصوم یک عدد ترجیحا مریم کاویانی
7. مرد میانسال دو عدد ترجیحا امین تارخ
8. بهشت زهرا یک بار
9. امام‌زاده نا‌مشخص یک بار
10. مسجد بی‌نام‌ونشان یک بار
11. جوانان ریشو با نام‌های ائمه و بسیار قابل اعتماد چند نفر
12. جوانان پولدار غیر‌قابل اعتماد با نام‌های اصیل ایرانی چند نفر
13. تعدادی پلیس، معتاد اهالی و کسبه محل به مقدار لزوم

طرز تهیه:
ابتدا همه را جز آقای روحانی در یک قابلمه ریخته و سپس خوب بهم می‌زنیم تا به اندازه کافی بهم بخورند و بهم بریزند. سپس آقای روحانی را بعنوان مشکل‌گشا وارد می‌کنیم. بعد از نیم‌ساعت قهرمان داستان را به مسجد و امامزاده می‌فرستیم تا حدود 100 لیتر آب غوره فرد اعلا تولید کند سرانجام در قابلمه را بر می‌داریم و جلوی 70 میلیون می‌گذاریم

به یارو می‌گم:

از اینجا چطوری میشه برم میدون خراسون ؟؟!!!

میگه: باید بپرسی !!!

بهش گفتم : به نظرت الان دارم جفتگیری می کنم ؟!!!!


می‌گه مردم دو دسته‌اند:

زیر خط مرغ و
بالای خط مرغ
ما بچه بودبم دمپایی کهنه میدادیم جوجه رنگی میگرفتیم
الان کفشه نومونم بدیم تخم مرغم نمیدن :)))


خدایا مخلصتم………….!

یه نگاه بنداز ببین کسی با برگ برنده ی ما دلمه درست نکرده ؟؟؟؟

یکی پرسید آزادی کجاست ؟

گفتم رد کردی ... قبل از انقلاب بود ...!!!

چیه خب؟ دارم ایمیلمو چک می کنم ...

قیلنا تلفنی و اینترنتی بود حالا ..........................
خدا به دادمون برسه!!!!
حتما چلو با پلو با برنج فرق دارن!!!!!!!!!!



اگر مایلید با یک آمریکایی ازدواج کنید
به نکات زیر توجه کنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خاک بر سرت ؛ مگه مایلی؟
پس آرمانهای امام چی میشه؟؟؟:|
دوست دارم اندازه پراید اما به پراید اعتماد نیست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد