یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن

خخخنده

کدوم


     


سه متر برو عقب 

+لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا..
-حاضر
+ادسن آرانتس دنا سمنتو...
-حاضر
+مانوئل فرانسیسکو دوس سانتوز...
+مانوئل فرانسیسکو دوس سانتوز...؟!!
-آقا مانوئل فرانسیسکو دوس سانتوز نیومده غایبه
+آنتونیو دی اولیورا فیلهو
-حاضر
+رونالدو ده آسیس موریرا
-حاضر
....
...
خوب لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا پاشو بیاد درس جواب بده دیریریرینگ زنگ خورد


نام : هر نام مردانه
جنسیت : مذکر
سن : دیگه بالای بیست و اندی سال ان شا الله ;)
نقش : پدر
شرحِ وظایف : ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خاموش کردنِ کولر



ترجمه Perspolis Tehran در گوگل ترنسلیت!

 


آموزش آخرین راههای باز کردن قفل درب منزل، درب ماشین، روشن کردن ماشین بدون سوئیچ و...
هرشب ساعت 9 از شبکه 3 سیما!

سریال "خداحافظ بچه"


یارو تو سریالِ داره میره بچه بدزده بعد زنش میگه خونه زنِ نامحرم که نمیتونی بری!!!!!!

این الان پیامِ فیلم بود!



امروز داشتم ب این فک میکردم چرا ما پلاکای خودرو
گ
چ
پ
ژ
نداریم:|
یکم فک کنید:|


مردم جوری حرف می زنند که همه چیز را می دانند !!!
اما اگر جرات کنی و سئوالی بپرسی
آنها هـــــیچ چیز نمی دانند !!!


به علت تحریک کننده بودن؛
تنبیه پـــا مـــرغـــی از دوره آموزشی سربازی حذف شد.... :|


تو بهشت داری مخ میزنی , گشت ارشاد میزنه پشتت میگه اونورخیابونیه که بهتربودخاک برسرت , بیا این شماره اونه من برات زدم اینو ول کن!

مرتیکه نشسته وسط امریکا
می‌گه توت‌فرنگیای اینجا خوب نیستن
قربون ایران خودمون

اگه راس می‌گی
بیا جاهامون عوض
بعد اونقدر توت‌فرنگی بخور تا جون از ... درآد


قابل توجه خانوم هایی که می خوان از شر درخواست های دوستی آقایون خلاص شوند
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط کافی یه عکس بدون آرایش خودتونو بزارین پروفایلتون...!=))))



اینایی که با موبایل بهشون زنگ میزنی و یهو قطع میشه وسطش... بعد دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله، میفهمی اون داره تو رو میگیره...بعد یه کم صبر میکنی اون زنگ بزنه هیچ خبری نمیشه،
میفهمی اون زنگ زده دیده اشغاله فهمیده تو داری زنگ میزنی صبر کرده تو زنگ بزنی...

بعد تو دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله...
میفهمی صبرش تموم شده و تصمیم گرفته خودش زنگ بزنه....دوباره صبر میکنی و همین طوری این داستان ادامه داره....
خو لامصب میبینی که من زنگ زدم از اول! قطع شد صبر کن خودم میگیرم چرا رو اعصاب خودت و خودم رژه میری ؟؟


یه روز یه بابایی پسرش فارغ التحصیل میشه ..هیچی هم بارش نبوده.
زنگ میزنه به پارتیش میگه : دمت گرم واسه پسرم یه شغلی پیدا کن.
پارتیه میگه : میخوای سفیرش کنم؟ باباهه میگه : نه بابا اون خیلی زیاده..
پارتیه میگه : میخوای وزیرش کنم ؟... ... ... ... باباهه میگه : اوووووووف نه...
پارتیه میگه : میخوای رئیس جمهورش کنم ؟باباهه میگه : نه بابا, یه جایی کارمندی چیزیش کن..
پارتیه میگه : شرمنده, اون دیگه سواد میخواد... !!



ولی هر چی فک میکنم با توجه به سن و سالشون، این کاروان حج بوده از طرف ایران اشتباهی فرستادن المپیک لندن



صبح از خونه زدم بیرون؛دیدم گوشیم نیست
از یه بنده خدایی گوشی گرفتم زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟
گفتن حالا میگردیم خبر میدیم
یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره
پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن
میگم: بله؟
میگن: الو سلام؛میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا؛ بگرد پیداش کن



طرف اسم ایدیش زده جوجو میگم چند سالته میگه 27حالا خدایی خودتون بگید این جوجو هست یا شترمرغ بالغ :|



آقا داماد چی کاره ان !؟

- تاجر فرش هستنـد !

- پاشین گم شین بیروووووون

من فقط دختر به مرغ فروش میدم =)))) !!

دامـاد ~~~> :| !!


اینا دیگه آخره پولدارین!!!!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد