یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن

jkjklk;lk

یعنی‌ اگه رو نوشابه نمی نوشتن “خنک بنوشید” ،
من میجوشوندم بعد میخوردم !!!

پدر بزرگ رو به نوه:
بدو برو قایم شو ،امروز مدرسه رو پیچوندی معلمت اومده دنبالت
نوه: نـــــــه، شما باید قایم شی، …
من بش گفتم نمیام چون شما فوت کردین!!!


سوال امتحانی غضنفر:
ضامن آهو کیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

جواب غضنفر: قسمتی ازبدن آهو است که اگر آنرا بکشیم آهو منفجر میشود!


امروز از برنامه Google earth پشت بوم خونمون رو پیدا کردمو نشون مامانم دادم!
حالا یه نقطه سیاه پیدا کرده با کلی ذوق و شوق میگه:
این منم دارم لباس پهن میکنم !
بعدم که بابام اومد،مامانم با ذوق موضوع رو بهش گفت !
بابام اومده میزنه پسِ گردنم میگه:
بی غیرت! چرا عکس مامانتو میذاری تو اینترنت ؟!
من :|


آخرین خبر:
قیمت نون سنگک با ویندوز 7 ، یکیه، !!!!


اگه می دونستم مرغ اینقد گرون می شه به نوح می گفتم همه کشتی رو مرغ بار بزنه

(جنتی بعد از رسیدن قیمت مرغ به 8000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد