یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن



ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﻴﺶ ﺁﺋﻮﺩﻯ ﺁﺭ
ﻫﺸﺖ ﺩﻳﺪﻡ.ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ ﻛﻪ
ﻣﻦ ﺗﻮ ﻧﻴﺪﻓﻮﺭﺍﺳﭙﻴﺪ ﻫﻢ ﭘﻮﻟﻢ ﻧﻤﻴﺮﺳﻪ ﺍﻳﻨﻮ
ﺑﺨﺮﻡ((((((((((((:


علی شریعتی هستم ۵۲ سالمه تهرانم هستم . اگه جمله قشنگ میخوای یه شارژ ایرانسل ۵۰۰۰ تومنی با شمارتو واسم مسیج کن کمتر از دو ساعات باهات تماس میگیرم . اگه موضوع جمله رو بدونی ۵۰۰۰۰ تومن میگیرم اگه موضوع از من باشه ۶۰۰۰۰ تومن میگیرم . اگه باهات حال کنم چنتا جمله باحال اضافی میگم . فقط پیام هایی خونده میشه که تو عنوان پیام شارژ نوشته شده باشه درغیر اینصورت پیام هاتون نخونده پاک میشه
عاشقتونم بوووووووس بووووس


"چک آب" چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

به عملی که در آن فرد قبل از وارد شدن به توالت شیر آن را باز کرده و از وصل بودن آب اطمینان حاصل میکند تا مبادا بعد از اتمام کارش دچار مشکلات ناشی از بی آبی در توالت گردد “چک آب” گویند.

داشتم روزنامه میخوندم، یه چیزی نوشته بود که برام سوال شد گفتم با شما در میون بزارم!
نوشته بود که در ایران از هر 10 نفر، 3 نفر از اسهال رنج میبرند!
خو یعنی اون 7 نفر دیگه با اسهال حال میکنن؟!!

من فک کنم اگه رژیم برگرده ، ربنای ماه رمضون رو شهرام شپره می خونه !
حتمن دیگه !!

دختره مسیج داده میخوام ادت کنم چے کار کنم
بهش گفتم یه کپی از شناسنامه با 2 قطعه عکس برام ایمیل کن


یادش بخیر قدیما دخترارو می خواستن تهدید کنن می گفتن عکستو می ذاریم اینترنت :)

کله ملق چیست؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فنی که کودکان برای خود نمایی جلوی میهمان انجام می دهند که در نهایت منجر به گوزیدن، فرار و یا کتک خوردن آنها توسط والدین می شود!!



خانوما بیان پایین کارشون دارم !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خانومای عزیز , الان چندتا آقای فوضول اینجا هستن که اومدن پایین! سر فرصت میگم براتون ....وااااااااااااالاا



آمریکایا از کامپیوتر پول در میارن
چینیها وسیله میسازن
ما ایرنیا..!!!!!




نظرات 1 + ارسال نظر
Mohammad پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 http://rain24.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگت خوبه به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد