یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن

عکس لو رفته از کودکی مهران غفوریان !


خواهران محترم یه کم یاد بگیرن !


تو هرچی خودکفا نشدیم...
خدارو شکر تو تولید خواننده و رپر خیلی خودکفا شدیم...
به امید روزی که در این زمینه صادرات هم داشته باشیم... :))



میگن : خدا آدمایی رو که خیلی دوست داره زیاد امتحان میکنه !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.
اینطور که من حساب کردم خدا " دیوونه ی " منه . . . !!!


تنها راه کاهش قیمت دلار یه چیزه
.
.
.
.
.
.
من زندگیمو بفروشم برم دلار بخرم
.
تضمینی دلار میرسه قیمت اول انقلاب :)))


چیز چیست ؟!
کلمه ایست شگفت انگیز در زبان فارسی
که میتواند جایگزین تمـــام کلمات دیگر شود


اینا که اسم طرفو یادشون میره، میگن چیزجان




آیا از بستن بند کفشتون خسته شدید؟
نگران نباشید
کافیه بند کفشتون رو با هدفونتون عوض کنید
وقتی حواستون به هدفون نیست خودش گره میخوره !




زندگی به من آموخت هر چیز قیمتی دارد
پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می شود !



پدر و مادر عزیز
اگه صبح وقتی که از خونه بیرون میرین من پای اینترنتم
و وقتی که برمیگردین خونه من بازم پای اینترنتم
الزاما معنیش این نیست که
از وقتی رفتین تا وقتی که اومدین من پای اینترنت بودما !
با تشکر فراوان !


یه سوال دارم
چرا وقتی شلوار سفید میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سیاهه !؟
ولی وقتی شلوار مشکی میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سفیده !؟



صبح رفتم واسه بنایی دوتا کارگر افغانی بگیرم میگه 50هزار میگیرم!!گفتم تا دیروز 30 هزار بوده میگه دلار گرون شده!!!!!تازه گفت از ساعت11 به بعد میام که قیمت دلار معلوم شده باشه!!!!

من:|
ایران:|
افغانستان:|
بدبختی:|


من یبار جوگیر شدم سی‌دی شجریان خریدم، صبح از خونه راه افتادم گذاشتم، رسیدم شرکت هنوز شروع نکرده بود به خوندن،:|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد