یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن
یک بچه

یک بچه

خانه‌ی امنِ مجازی محمد بیژن

حل مشکل windows is stopped working در fifa 14

سلام  اینم از حل مشکل fifa 14 ازم حتما تشکر کنید         ویدئو اموزشی حل این مشکل در یوتیوب 





رای حل مشکل و ارور Has Stop working در بازی فیفا ۱۴ ، ابتدا جستجو را در منوی استارت زیر برنامه هاست و در فیلد خالی آن بنویسد cmd ، وبر روی cmd کلیک راست کرده و run as aminstrator را انتخاب کنید و yes را انتخاب کنید حالا پنجره ی سیاهی باز میشود که باید در محیط آن بنویسید متن زیرا و سپس اینتر را بزنید



BCDEdit.exe /set {current} nx AlwaysOff






سپس  برنامه run را باز کرده و عبارت زیر را در ان بنویسید و اینتر را بزنید



C:\Windows\System32\msconfig.exe





سپس همانند شکل زیر در تب GENERAL تیک use orginal boot configuration ابتدا بزنید و بعد تیک load startup items را همانند شکل تیک بزنید




سپس در تب services  تیک  hide all microsoft services را انتخاب کرده بعد گزینه disable all را انتخاب کرده و بعد apply و ok را بزنید 


بعد از انتخاب ok گزینه می اید که باید حتما restart را اتخاب کنید


فقط به خاطر وظییفه ای که توی وجودم بود اینکارو کردم چون من زیاد اهل تایپ نیستم


واسم نظر بزارید تو رو خدا  جمع اژدها رو هم بگید .......................در افق محو شدم

نظرات 33 + ارسال نظر
جواد جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:46

خیلی خوب وبید

امیر فیفا شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:42

ممنون از لطف شما

omid یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:00

tashakor dadash

محمدرضا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:11

من همین کارو کردم جواب نداد ولی ممنون

آرن جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:39

دمت گرم
خیلی گلی

arash یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:01

تاثیری نداشت :((

مهران چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:45

خیلی ممنون

mohammad چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:01

هنوز ریست نکردم کامپیوترو نمیدونم تاثیری داشته یا نه ولی بازم دمت گرم این جمع اژدها نمیدونمچی هست درضمن الان بچههای بالا گفتن بگم که افق پره دیگه کسی رو راه نمیدن لطفا نیایین

imi پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:01 http://mohamadbij.blogsky.com

ویندوزم تغیرر شکل داد

salah eldin جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:22

درست نشد

محمد جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

سلام ممنون من اینکارارو کردم ارور نداد ولی وقتی بازی رو اجرا میکنم از بازی میپره بیرون

masoid دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:08

عاغا کار کردن تنک یووووووووو

sasan جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:39

AGHA DAMETGARM AAAALI BOOD

محمد ابراهیم چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:32

جواب داد عاااااااااااالی بود

thanks سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:22

thanks

عرفان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:16

دمت گرم خیلی گلی من خیلی از روش ها را امتحان کردم ولی جواب نداد ولی با این کار درست شد و دارم حالشو میبرم.راستی یک سوال وقتی سیستم را ریستارت کردم شکل ویندوز و... عوض شده بود در دسکتاپ هی هنک میکرد ولی اگر از استارت وارد مای کامپیوتر میشدم هیچ هنگی نمیکرد.تا رفتم ان تغییرات را به حالت اول بازگرداندم و نوشت انتی ویروس غیر فعال شد .بعد رنگ انتی ویروس قرمز شد.من زنگ زدم به یکی از رفقا گفت در محیط انتی ویروس اف 5 بزن و گزینه ی اول را انتخاب کن و دیفالت بزن من این کار را کردم و تا 2روز انتی ویروسم اپدیت نمیشد.چون مال من خودکار اپدیت میشه.ولی الان دیگه درست شده ویندوزم هم به حالت اول برگشته و فیفا بالا میاد ولی یک مشکل دارم وقتی کامپیوترم را روشن میکنم تمام نرم افزارها مثل انتی ویروس-چت-اودود-4شرید و... همه بالا میاد اید چکار کنم؟

علی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:37

خیلی نوکرم دمت گرم رفیق

علیرضا پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:22

خیلی آقایی دمت گرم

arash دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:42

کار نکرد که

tv پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:08

اقا این منوی run کجاست

farshid چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:18

(منوی رانو از توی منوی start توی قسمت search تایپ کن)
آقا خیلی عالی ممنون

navid شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:56

سلام من این کارو کردم بعد مثل یکی از دوستان شکل ویندوز عوض شد اینترنت صدا قطع شده بود ولی بازی اجرا میشد اما چه فایده بعد با یک دی وی دی ویندوز سیستم رو بر گردوندم به یک روز قبل بعد جالب این که بازی کار میکنه لطفا یه توضیح درمورد اون تغییرات ویندوز بده

ramin شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:05

سلام ممنون از کد که دادین واسه من اجرا شد .اما دیگه الان وی پی ان و پراکسی من ارور میده ممنون میشم یه کد معرفی کنید که چجوری سیستم رو برگردونم

soheil دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:06

من این کارو کردم ولی ویندوزم تغییر کرد و صدای کامپیوتر قطع شد لطفا راهنمایی کنید

hamedsafi samgh abadi سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:21

سلام به همه دوستانم لطفا به همه این راه حل را بگید چون خودم مشکلم حل شد
ازی رو ( فایل اجرایی اصلی بازی یا لانچر ) رو به کنترل پنل کارت گرافیکتون اضافه کنید یا خیلی ساده بگم بازی رو کارت گرافیک معرفی کنید . :-)

مسیر زیر رو برای کنترل پنل NVIDIA برید .

NVIDIA Control Panel > 3D Setting > Manag 3D Setting > Program Setting > Add > File.exe

خلاصه بگم : کنترل پنل انویدیا رو باز کنید ، در ستون سمت چپ در 3D Setting گزینه ی Manag 3D Setting رو انتخاب کنید و در صفحه جدید در تب Program Setting گزینه ی Add رو بزنید .خود باریو پیدا کنید اد بزنیدو فایل اجرایی اصلی بازی رو بهش معرفی کردید با این کار.مطمینن مشکل حلل میشه یادتون باشه گرافیک رو اپدیت و اخرین نسخه NET.Framework نصب کنید

موفق باشید .

hamed safi samgh babadi سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:33

سلام به همه دوستانم لطفا به همه این راه حل را بگید چون خودم مشکلم حل شد
ازی رو ( فایل اجرایی اصلی بازی یا لانچر ) رو به کنترل پنل کارت گرافیکتون اضافه کنید یا خیلی ساده بگم بازی رو کارت گرافیک معرفی کنید . :-)

مسیر زیر رو برای کنترل پنل NVIDIA برید .

NVIDIA Control Panel > 3D Setting > Manag 3D Setting > Program Setting > Add > File.exe

خلاصه بگم : کنترل پنل انویدیا رو باز کنید ، در ستون سمت چپ در 3D Setting گزینه ی Manag 3D Setting رو انتخاب کنید و در صفحه جدید در تب Program Setting گزینه ی Add رو بزنید .خود باریو پیدا کنید اد بزنیدو فایل اجرایی اصلی بازی رو بهش معرفی کردید با این کار.مطمینن مشکل حلل میشه یادتون باشه گرافیک رو اپدیت و اخرین نسخه NET.Framework نصب کنید

موفق باشید .

فواد پرنیان چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:37

درود بر شرفتون واقعا دیگه داشتم دیوونه می شدم عالی بود به اندازه دنیا ازتون ممنونم...

aminzzzzz چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:41

عالی بود دادا... دمت گررم ... ا فقط همین کار تورو کردم درست شد.. LOVE U DADA

رضا جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:43

تازه سیستم ریست شده
نمیدونم جواب میده یا نه
فقط واسه احساس انجام وظیفه دارم تایپ میکنن. میدونی که زیاد اهل تایپ کرد نیست!!
فقط خواستم بگم جمع اژدها میشه اژدهایان

عرفان جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 14:47

ممنون داداش یدونه ای

حسین دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 23:34

این کارو آقا سیستم بالا نمی یاد تورو خدا چی کار کنم

ابوالفضل پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 20:05

ویندوزم آبی شد بعد از ریستارت وای لطفا بگید چیکار کنم

ابوالفضل جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 01:05

تورو خدا بگید چیکار کنم کامپیوترم باز نمیشه آبی هست :بعد از ریستارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد